Rada Gminy
>Skład Rady Gminy
>Sesje Rady Gminy
>Plany pracy Rady
>Komisje Rady Gminy
>Plany pracy Komisji
 
 
Urząd Gminy
>Wójt Gminy
>Zastępca Wójta Gminy
>Sekretarz Gminy
>Skarbnik Gminy
>Dane teleadresowe Urzędu
>Struktura organizacyjna
>Rachunki bankowe
>Tablica ogłoszeń
>Kontrole
>Jednostki organizacyjne
>Rejestry, ewidencje, wykazy
>Skargi, wnioski, petycje
>Kodeks etyki
>Regulamin Pracy Urzędu
>Nabory na stanowiska pracy
>Zgromadzenia
>Działalność lobbingowa
>Nabory do organów rad nadzorczych
 
 
Sołectwa
>Organy sołectw
 
 
Prawo lokalne
>Statut Gminy
>Uchwały Rady Gminy
>Zarządzenia Wójta
>Podatki i opłaty
>Baza Aktów Własnych
 
 
Budżet Gminy
>Budżet Gminy
>Sprawozdawczość
>Zasady finansowania
 
 
Majątek Gminy
>Gospodarka mieniem
>Stan mienia komunalnego
 
 
Plany, programy, strategie, raporty
>Program Ochrony Środowiska i Plan Gospodarki Odpadami
>Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie gminy
>Plany Rozwoju
>Raport o stanie Gminy
>Program opieki nad zabytkami
>Strategia Rozwoju Gminy
>Analiza stanu gospodarki odpadami
 
 
Współpraca z org. pozarządowymi
>Ogłoszenia
>Wzory dokumentów
>Sprawozdania
>Oferty org. pozarządowych
>Akty prawne
 
 
Gospodarka przestrzenna
>Druki do pobrania
>Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego
>Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
>Obwieszczenia
>Analizy wniosków do MPZP
>Projekty
 
 
Publiczny transport zbiorowy
>Ogłoszenia
 
 
Rewitalizacja
>Konsultacje społeczne
>Obwieszczenia
 
 
Zabytki
>Gminna Ewidencja Zabytków
 
Przydatne programy
Sprawy
Klucz:
 
moszczenica.bipst.pl / Urząd Gminy / Wójt Gminy
    Wójt Gminy MoszczenicaWyślij pytanie do autora wiadomościPodgląd wydrukuPdfRSS
    Stanowisko:

    Wójt Gminy

    Imię i Nazwisko:

    Marceli Piekarek

    Siedziba:

    97- 310 Moszczenica, ul. Kosowska 1, pokój nr 13

    Nr telefonu:

    44 616 96 25

    Nr Fax:

    44 616 96 87

    Adres e-mail:

    m.piekarek@moszczenica.pl

     
    Zakres obowiązków na stanowisku pracy: 
    1. reprezentowanie Gminy na zewnątrz,
    2. przedkładanie Wojewodzie uchwał Rady,
    3. przedkładanie Regionalnej Izbie Obrachunkowej uchwał budżetowych,
    4. ogłaszanie uchwały budżetowej i sprawozdania z jej wykonania,
    5. składanie Radzie okresowych sprawozdań z realizacji zadań Urzędu,
    6. kierowanie bieżącymi sprawami Gminy,
    7. wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
    8. wydawanie zarządzeń zgodnie z przepisami prawa,
    9. rozporządzanie majątkiem Gminy oraz zaciąganie zobowiązań w zakresie ustalonym przez Radę,
    10. nawiązywanie i rozwiązywanie z pracownikami samorządowymi stosunków pracy na podstawie umowy o pracę, powołania i mianowania,
    11. sprawowanie zwierzchnictwa służbowego nad kierownikami gminnych jednostek organizacyjnych,
    12. kierowanie i koordynowanie realizacji przedsięwzięć z zakresu obowiązku powszechnej obrony, obrony cywilnej,
    13. nadzorowanie przestrzegania przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych,
    14. nadzorowanie realizacji zadań dotyczących: oświaty, ochrony przeciwpożarowej i przepisów BHP,
    15. przyjmowanie mieszkańców Gminy w sprawach skarg i wniosków,
    16. wykonywanie innych zadań przewidzianych w przepisach szczególnych.

    Wójt może upoważnić Zastępcę Wójta, Sekretarza, Skarbnika lub innego pracownika Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji.

    Sprawą zajmują się:
    Dodany 2012-10-09 13:14:18 przez Tomasz Maćkowiak         Wyświetlony: 7307
    Ważny do: bezterminowo
    Modyfikacja 2012-10-09 13:14:18               Historia zmian
    Menu Podmiotowe

     
    Logowanie
    Login:
    Hasło:
     
    Redaktorzy strony
    BIP Redagują:
    Tomasz Maćkowiak   Napisz wiadomość
        Tel: Brak


    Wersje elektroniczne
    Dziennik Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej Dziennik Urzędowy Rzeczypospolitej Polskiej Monitor Polski
    3162517 odwiedzin
    Statystyki zaawansowane

    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies

    Zamknij